Menuplan og bestilling

Månedens menuplan


Nedenfor kan du hente månedens menuplan - lige til at åbne og printe.
November 2020
December 2020
 

Bestilling


Du kan selv vælge, om du vil bestille maden elektronisk eller om du vil udfylde vores valgmenuplaner, som også fungerer som bestillingsseddel.

Elektronisk bestilling

Du har nu mulighed for at bestille din mad elektronisk. Det betyder du kan se menuerne på din iPad eller PC og herfra foretage dit valg. Dine pårørende kan hjælpe dig med at bestille, da de kan logge på systemet uanset hvor de fysisk er.

Er du interesseret i at blive oprettet som bruger, så ring venligst til Lisbeth Gade på Tlf. 21 27 20 80.Vi glæder os til at høre fra dig. 

    Se vejledning til elektronisk bestilling
    On-line webmenuvalgPrøv det: Brugernavn=demo, Kode= demo. Kontakt os for at blive oprettet, hvis det har interesse.

    Bestilling ved afkrydsning af valgmenuplan

    Hver måned ca. 3 uger før menuplanens start afleverer vi vores valgmenuplan, som også fungerer som bestillingsseddel til dig. Du får den i to eksemplarer, - det ene eksemplar sender du med madchaufføren, og det andet beholder du selv, så du kan følge med i, hvad du har bestilt.

    Det er en stor hjælp for os, at du afleverer den 10 dage før ikrafttræden. Hvis du ikke returnerer bestillingssedlen, vil du automatisk få hovedretterne i ”A-menuen”. Derfor skal du huske at afmelde maden, hvis du ikke ønsker mad.

    Vær opmærksom på, at du skal bestille mindst 4 hovedretter ugentlig, hvis du er visiteret til madservice. Du er velkommen til at bestille flere portioner af samme hovedret – eks. 2 portioner bøf – ligesom du blot sætter kryds eller antal ud for de biretter, du ønsker.

    Selvom du bestiller mad til 1 måned ad gangen, kan du altid senere lave af- og tilmeldinger samt ændringer. Kan du ikke selv udfylde bestillingssedlen kan du få hjælp af hjemmeplejen, pårørende eller Gadekøkkenet.

     

    Diæter og specialkost


    Vi laver ”A-menuerne” i forskellige diæter og konsistens. F.eks. - Diabetes - Energireduceret kost - Energiberiget kost (små energitætte portioner til småtspisende) - Blød og cremet konsistens Kundetilfredshed os endelig, da der er flere muligheder.

    Når hovedretterne i ”B-menuen” ikke tilrettes diæter og kostbemærkninger, muliggør dette, at du bevidst kan vælge menuer, der måske ikke ud fra den generelle diætforskrift kan anbefales, men som du måske af erfaring ved, at du godt kan tåle.

    Vi vil forsøge at tilpasse maden efter dine ønsker og behov. Du har f.eks. mulighed for at fravælge fisk og indmad.

     

    Øvrige tilkøb


    Du har også mulighed for at tilkøbe: - Protein- og energiberiget drik - Håndmadder (madpakke) - Salat - Gæstemad.

    Kontakt os endelig, så vi kan aftale det nærmere.

     

    Afbestilling


    Du kan på alle hverdage foretage bestillinger, afbestillinger og ændringer, blot du gør det senest kl. 10 dagen før normal udbringning.

    Det vil dog være en stor hjælp for os, hvis du har mulighed for at foretage afmeldinger to eller flere dage før udbringning. Vi er at træffe telefonisk på alle hverdage mellem kl. 8 og kl. 16.

    Du er selvfølgelig også velkommen til at maile til os eller give madchaufføren besked.

     

    Visiteret eller privat kunde


    Du er som grundregel berettiget til at blive visiteret, hvis du på grund af fysiske eller psykiske vanskeligheder ikke selv kan klare tilberedning af den varme mad.

    Du har mulighed for at lave en forespørgsel til myndighedsafdelingen (visitator) på tlf. 72577590 mellem kl. 8 og 12 alle hverdage.

    Se forskellene mellem at være visiteret kunde og privat kunde i skemaet nedenfor:

     
    Visiteret kunde Privat kunde
    Pris hovedret 54 kr. 59 kr.
    Pris biret 12 kr. 15 kr.
    Betaling Trækkes automatisk via pensionen. Regning afleveres/mailes til borger/pårørende. Kan betales via netbank eller kontant til madchauffør.
    Tryghed Såfremt vi ved aflevering af mad observerer ændringer som eks. at døren er låst, hvis den normalt er åben, vil vi kontakte hjemmeplejen, hvis vi fatter mistanke om, at der kan være noget galt. Hvis en borger ikke er visiteret kan vi ikke kontakte hjemmeplejen.
    Indlæggelse og udskrivning fra sygehus Vi får automatisk besked fra sygehus om indlæggelse og udskrivning. Vi får ikke automatisk besked om indlæggelse og udskrivning.

    * Madservice til visiterede er fritaget for moms.

    Du er naturligvis altid velkommen til at Kundetilfredshede Gadekøkkenet direkte om, hvordan madserviceordningen fungerer og andre praktiske oplysninger. Vi er at træffe på tlf. 21 27 20 80 eller e-mail info@gadekoekkenet.dk

     

    Er appetitten vakt?

    Kontakt os på tlf. 21 27 20 80 eller info@gadekoekkenet.dk, så vi sammen kan vende mulighederne for lige netop dit arrangement.